PLUS-service

Maximal tillgänglighet

PLUS-servicen säkerställer en långsiktig lönsam drift av er  anläggning. Förutom själva servicen innehåller det här paketet utvidgad telefonsupport med 24/7-tillgänglighet och en snabb reservdelshantering.

PLUS-service innehåller:

Standby-service – Snabbt finns det en tekniker på plats. En individuell serviceplan som är exakt anpassad efter era krav, reglerar inställelsetiderna. Antingen vardagar under kontorstid eller dygnet runt. Det vill säga 24 timmar om dagen, 365 dagar om året. Därmed är tillgängligheten till er anläggning alltid säkerställd.

Telefonsupport – Din direktkontakt med Kardex Remstar. Via vår supporttelefon når du utbildade och erfarna tekniker som står till förfogande dygnet runt. Genom frågor och anvisningar till era utbildade medarbetare kan många problem åtgärdas redan med en fjärrdiagnos.

Service – Vår aktiva servicehantering säkerställer en hög tillgänglighet till anläggningen, minimerade stilleståndstider och ett bibehållet värde på er investering. Eventuella slitage och skador identifieras och åtgärdas i förväg.

Reservdelar – Våra originalreservdelar är i form och funktion perfekt anpassade till era system. De uppfyller de högsta kvalitetskraven och de säkerställer såväl en maximal tillgänglighet till maskinen som hög driftsäkerhet.

Felanmälan, Service & Support

Brådskande ärenden:

+ 46 31 106 600 

 

Övriga ärenden:

Ladda ner broschyren

Fyll i dina kontaktuppgifter nedan för att starta nedladdningen